dynabyte, κατασκευή ανάπτυξη προγραμμάτων (λογισμικού εφαρμογών), εμπόριο πωλήσεις service υποστήριξη ηλεκτρονικών υπολογιστών περιφεριακών, εγκατάσταση  καλωδίωση δικτύων κτηρίων, εκπαίδευση, κατασκευή web sites, εφαρμογές γραφείου, βάσεις δεδομένων, τηλεπικοινωνιακές λύσεις (σταθερή τηλεφωνία, προπληρωμένες τηλεφωνικές κάρτες), συμβουλευτικές υπηρεσίες, εφαρμογές multimedia, εγγραφή και αναπαραγωγή cd dvd, υπηρεσίες internet, κατασκευή, αξιολόγηση, πρόγραμμα, προγράμματα, πρόγραμα, προγράματα, εφαρμογή, εφαρμογές, λογισμικό, κατά, παραγγελία, windows, xp, vista, unix, linux, apple, macintosh, mac, εμπόριο, πωλήσεις, service, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εκπαίδευση, συμβουλετικές, υπηρεσίες




Συχνές Ερωτήσεις  



Τεχνικά χαρακτηριστικά - Απαιτήσεις Εφαρμογών  



Αδεια Χρήσης  



Παροχές Συμβολαίων Συντήρησης,
Τιμές Συνδρομών
& Τιμές Υπηρεσιών
 




πρόγραμμα εισπράξεων, πρόγραμμα αποδείξεων είσπραξης, ασφαλιστικό γραφείο, ασφαλιστής, ασφαλιστική εταιρία, ασφαλιστική εταιρεία, ασφαλιστικό γραφείο, μεσίτης ασφαλειών, ασφαλειομεσίτης, πρόγραμμα, προγράμματα, πρόγραμα, προγράματα, λογισμικό, διαχείριση, εκτύπωση, αποδείξεις, είσπραξης, πληρωμής, ασφάλεια, μεσίτης, ασφαλειομεσίτης, ασφαλιστική, εταιρία, γραφείο, ασφαλιστής, ασφαλιστικός, κλάδος, σύμβουλος, πελάτης, ελληνικό, ελληνικά, software, windows, στατιστική, αναζήτηση, φπα, φ.π.α., χρεώσεις, πιστώσεις, υπόλοιπο, υπόλοιπα, κατάστημα, καταστήματα, λογιστής, επιχείρηση, επιχειρήσεις, ιδιώτες, επαγγελματίες, φτηνό, απλό, dynabyte

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Γιατί δεν μπορώ να δώ Ελληνικούς χαρακτήρες κατά την εγκατάσταση ή την χρήση του προγράμματος;

  • Οταν προσπαθώ να αλλάξω μεταξύ γλωσσών (πχ από Αγγλικά σε Ελληνικά) το πρόγραμμα "κολλάει"

  • Γιατί δεν μπορώ να αλλάξω την γλώσσα γραφής από Αγγλικά σε Ελληνικά και αντίστροφα;

  • Κατά την εισαγωγή κωδικών (Username/Password) παίρνω το μήνυμα "Αυτός ο χρήστης είναι ήδη συνδεδεμένος"

  • Γιατί χρειάζεται να ενεργοποιήσω την εφορμογή αφού την έχω αγοράσει;

  • Ποιά λειτουργικά συστήματα υποστηρίζει η εφαρμογή και τι απαιτήσεις υπολογιστικής ισχύος έχει;

  • Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφα ασφαλείας του προγράμματος και των δεδομένων μου;

  • Πώς θα βρω τον φάκελο εγκατάστασης του προγράμματος;

  • Ποιές συμπληρωματικές ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στον υπολογιστή μου ή/και στο δίκτυο υπολογιστών μου;



  • Γιατί δεν μπορώ να δώ Ελληνικούς χαρακτήρες κατά την εγκατάσταση ή την χρήση του προγράμματος;

    Πολλές φορές κατά την εγκατάσταση του Λειτουργικού Συστήματος γίνεται ημιτελής εγκατάσταση της υποστήριξης των Ελληνικών χαρακτήρων. Το αποτέλεσμα είναι προβλήματα στην εμφάνιση των Ελληνικών.
    Αν δε μπορείτε να δείτε σωστά τα Ελληνικά, ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες ανάλογα με την έκδοση Windows που έχετε :

    Ελληνικά στα Windows 7 / Windows 10 / Windows Server
  • Πατήστε: Start (Εναρξη) > Control Panel (Πίνακας Ελέγχου)
  • Κάντε κλικ: στο Clock, Language and Region (Ωρα, Γλώσσα και Περιοχή) ή στο Region and Language (Γλώσσα και Περιοχή) ή στο Region (Περιοχή) ανάλογα με την έκδοση των Windows που διαθέτετε
  • Κάντε κλικ στο: Region and Language (Γλώσσα και Περιοχή) ή στο Region (Περιοχή) ανάλογα με την έκδοση των Windows που διαθέτετε
  • Επιλέξτε την ενότητα Adminstrative (Διαχείριση) και πατήστε το κουμπί "Change system locale" ή "Αλλαγή Τοπικών Ρυθμίσεων Συστήματος"
  • Εάν το windows locale είναι ο,τιδήποτε άλλο εκτός από Ελληνικά τότε αλλάξτε το σε Greek (Ελληνικά) από το Μενού Επιλογών του Current System Locale και κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή. Εάν το windows locale είναι ήδη Greek (Ελληνικά) τότε αλλάξτε το σε Αγγλικά από το Μενού Επιλογών του Current System Locale, κάντε επανεκκίνηση, αλλάξτε το σε Ελληνικά και κάντε δεύτερη επανεκκίνηση του υπολογιστή


  • Windows 10     Windows 10

    Windows 7     Windows 7     Windows 7

    Ελληνικά στα Windows Vista
  • Πατήστε: Start (Εναρξη) > Control Panel (Πίνακας Ελέγχου)
  • Κάντε κλικ: στο Clock, Language and Region (Ωρα, Γλώσσα και Περιοχή) ή στο Region and Language (Γλώσσα και Περιοχή) ή στο Region (Περιοχή) ανάλογα με την έκδοση των Windows που διαθέτετε
  • Κάντε κλικ στο: Regional and Language Options (Τοπικές ρυθμίσεις και ρυθμίσεις γλώσσας)
  • Επιλέξτε την ενότητα Adminstrative και πατήστε το κουμπί "Change system locale..."
  • Επιλέξτε Greek (Ελληνικά) στο Μενού Επιλογών του Current System Locale


  • Πιθανόν να χρειαστείτε επανεκκίνηση και/ή ίσως σας ζητηθεί το CD των Windows.

    Windows Vista     Windows Vista

    Ελληνικά στα Windows XP / 2003 Server
  • Πατήστε: Start (Εναρξη) > Control Panel (Πίνακας Ελέγχου)
  • Κάντε διπλό κλικ στο: Regional and Language Options (Τοπικές ρυθμίσεις και ρυθμίσεις γλώσσας)
  • Επιλέξτε την ενότητα Advanced (Για Προχωρημένους)
  • Επιλέξτε Greek (Ελληνικά) στο Μενού Επιλογών του Language for non-Unicode Programs (Γλώσσα για προγράμματα non-Unicode)


  • Πιθανόν να χρειαστείτε επανεκκίνηση και/ή ίσως σας ζητηθεί το CD των Windows.

    Ελληνικά Windows XP     Αγγλικά Windows XP

    Ελληνικά στα Windows 2000
  • Πατήστε: Start (Εναρξη) > Control Panel (Πίνακας Ελέγχου)
  • Κάντε διπλό κλικ στο: Regional Options (Τοπικές Ρυθμίσεις)
  • Επιλέξτε την ενότητα General (Γενικά)
  • Στο κάτω κουτί "Language settings for system" (Ρυθμίσεις Γλώσσας Συστήματος), κάνετε "τικ" στο Greek (Ελληνικά)
  • Πατήστε το κουμπί "Set Default" (Προεπιλογή), και επιλέξτε Greek (Ελληνικά)
  • Υστερα στο επάνω κουτί, "Settings for current user" (Επιλογές τρέχοντος χρήστη), επιλέξτε Greek (Ελληνικά)


  • Πιθανόν να χρειαστείτε επανεκκίνηση και/ή ίσως σας ζητηθεί το CD των Windows.

    Ελληνικά στα Windows 98 / NT / Me
    Αν δεν μπορείτε να δείτε σωστά τα Ελληνικά, η μόνη ενδεδειγμένη και σίγουρη λύση είναι η επανεγκατάσταση των Windows από το CD. Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης πρέπει να επιλέξετε Default Codepage Greek 737.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει αντίγραφα ασφαλείας και ζητήστε την βοήθεια έμπειρου τεχνικού προσωπικού.


    Οταν προσπαθώ να αλλάξω μεταξύ γλωσσών (πχ από Αγγλικά σε Ελληνικά) το πρόγραμμα "κολλάει"

    Το πιθανότερο είναι ότι το λειτουργικό σας σύστημα είναι Windows Vista 64bit ή Windows 7  64bit. Εϊναι γνωστό ότι στα 64μπιτα λειτουργικά συστήματα μπορεί να υπάρξουν προβλήματα συμβατότητας με διάφορες εφαρμογές.

    Ευτυχώς το συγκεκριμένο πρόβλημα λύνεται πολύ εύκολα :
    Χρειάζεται απλώς να αλλάξετε τον συνδυασμό πλήκτρων που χρησιμοποιείτε για την εναλλαγή μεταξύ γλωσσών. Ο πιό συνηθισμένος συνδυασμός είναι τα πλήκτρα Αριστερό Alt + Shift. Για την επίλυση του προβλήματος σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τα πλήκτρα Αριστερό Ctrl + Shift.
    Οδηγίες για το πώς θα το κάνετε αυτό σας δίνουμε αμέσως παρακάτω :

  • Πατήστε με ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ στην ένδειξη γλώσσας που βρίσκεται στην μπάρα στην κάτω δεξία πλευρά της οθόνης σας
  • Επιλέξτε "Settings" ή "Ρυθμίσεις" εάν πρόκειται για Ελληνική έκδοση


  • Κάντε ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ στην ένδειξη γλώσσας και επιλέξτε 'Settings' ή 'Ρυθμίσεις'

  • Επιλέξτε το κουμπί που σας επιτρέπει να αλλάξετε τα πλήκτρα επιλογής γλώσσας (Change Key Sequence ή Αλλαγή Ακολουθίας Πλήκτρων). Δείτε την ΑΡΙΣΤΕΡΗ φωτογραφία παρακάτω
  • Επιλέξτε ως πλήκτρα εναλλαγής μεταξύ γλωσσών τα πλήκτρα Ctrl + Shift. Δείτε την ΔΕΞΙΑ φωτογραφία παρακάτω


  • Αλλαγή πλήκτρων εναλλαγής μεταξύ γλωσσών     Επιλογή Ctrl + Shift ως πλήκτρα εναλλαγής μεταξύ γλωσσών

  • Αποθηκεύστε την επιλογή σας. Το πρόβλημα θα πρέπει να έχει λυθεί. Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας.



  • Γιατί δεν μπορώ να αλλάξω την γλώσσα γραφής από Αγγλικά σε Ελληνικά και αντίστροφα;

    Εάν πατώντας το συνδυασμό πλήκτρων που έχετε επιλέξει δεν μπορείτε να αλλάξετε την γλώσσα γραφής, τότε πατήστε στην ένδειξη γλώσσας που βρίσκεται στο κάτω δεξιά τμήμα της οθόνης σας και επιλέξτε την γλώσσα που επιθυμείτε.

    Εναλλαγή - αλλαγή γλώσσας


    Κατά την εισαγωγή κωδικών (Username/Password) παίρνω το μήνυμα "Αυτός ο χρήστης είναι ήδη συνδεδεμένος"

    Τα στοιχεία χρήστη (Username/Password) με τα οποία προσπαθείτε να συνδεθείτε είναι ήδη σε χρήση από άλλο χειριστή στο δίκτυό σας ή ο χρήστης έχει κλειδωθεί και έτσι το πρόγραμμα τον θεωρεί ενεργό.
    Αρχικά βεβαιωθείτε ότι όλοι οι χρήστες είναι αποσυνδεδεμένοι και σταματήστε πλήρως την λειτουργία του προγράμματος (δηλαδή κλείστε την εφαρμογή όπου και εάν είναι ανοικτή στο δίκτυό σας).
    Mπείτε στο πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κάποιου άλλου χρήστη (με δικαιώματα διαχειριστή) για να πάτε στην ενότητα χρηστών και να ξεκλειδώσετε τον προηγούμενο χρήστη που χρησιμοποιούσε το πρόγραμμα και ο οποίος κλειδώθηκε. Για να μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτή η ενέργεια είναι απαραίτητο να υπάρχουν καταχωρημένοι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 χρήστες με δικαιώματα διαχειριστή (το πρόγραμμα σας επιτρέπει να καταχωρείτε απεριόριστο αριθμό χρηστών και διαχειριστών).


    Γιατί χρειάζεται να ενεργοποιήσω την εφορμογή αφού την έχω αγοράσει;

    Η ενεργοποίηση του προϊόντος διασφαλίζει την γνησιότητά του και αποτρέπει την παράνομη αναπαραγωγή και χρήση του. Η διαδικασία της ενεργοποίησης είναι ευρέως διαδεδομένη μέθοδος και χρησιμοποιείται από πολλές εταιρίες (συμπεριλαμβανομένων και εταιριών κατασκευής Antivirus). Η ενεργοποίηση γίνεται τηλεφωνικά και διαρκεί 5 λεπτά. Διαβάστε επίσης την Αδεια Χρήσης & τους Ορους Χρήσης που περιλαμβάνονται στο προϊόν.


    Ποιά λειτουργικά συστήματα υποστηρίζει η εφαρμογή και τι απαιτήσεις υπολογιστικής ισχύος έχει;

    Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη για λειτουργικά συστήματα :
    Windows 95/98/ME/XP/NT/2000/Vista/Windows 7/8/10/11/Windows Server.

    Στην περίπτωση λειτουργικών συστημάτων Windows 64 bit, αλλά και σε κάποιες άλλες ειδικές περιπτώσεις, είναι απαραίτητη η εγκατάσταση του προγράμματος σε μορφή 32 bit. Απλώς κατεβάστε και εγκαταστήστε την έκδοση 32 bit αντί αυτής των 16 bit. Εάν η έκδοση 32 bit δεν είναι διαθέσιμη καλέστε μας στο 210 65.25.258 και θα φροντίσουμε να την λάβετε.

    Οι απαιτήσεις συστήματος για την σωστή λειτουργία του προγράμματος είναι πραγματικά ελάχιστες :
    Υπολογιστής Pentium 1 ή μεγαλύτερος
    Κεντρική μνήμη 32 ΜΒ ή μεγαλύτερη
    Χρήση "Ποντικιού" (Mouse)
    Ανάλυση οθόνης 1024x768 dpi ή μεγαλύτερη για βέλτιστη χρήση
    Χρώματα 256 ή περισσότερα
    Ελεύθερος χώρος στον σκληρό δίσκο τουλάχιστον από 2 εώς 5 ΜΒ για την εγκατάσταση


    Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφα ασφαλείας του προγράμματος και των δεδομένων μου;

    Για να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας του προγράμματος και των δεδομένων σας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να αντιγράψετε ΟΛΑ τα αρχεία που βρίσκονται στον φάκελο (folder) εγκατάστασης του προγράμματος σε κάποιο άλλο αποθηκευτικό μέσον (π.χ. CD, εξωτερικό σκληρό δίσκο, USB flash, άλλον υπολογιστή, κλπ.).

    Για να το κάνετε αυτό μπορείτε να αντιγράψετε ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον φάκελο εγκατάστασης του προγράμματος μαζί με τα περιεχόμενά του.

    Η διαδικασία δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας καθώς και η ασφαλής φύλαξή τους είναι αποκλειστική ευθύνη του χρήστη.


    Πώς θα βρω τον φάκελο εγκατάστασης του προγράμματος;

    Εάν το πρόγραμμα λειτουργεί σε υπολογιστή laptop ή desktop τότε ο φάκελος εγκατάστασης συνήθως βρίσκεται στον σκληρό δίσκο C: . Μπορείτε να τον βρείτε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα :
    Στην συντόμευση του προγράμματος που βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας κάνετε δεξί κλικ και επιλέγετε το "Ανοιγμα θέσης αρχείου" ή "Open file location". Τα Windows θα ανοίξουν αυτόματα τον φάκελο στον οποίο είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί το πρόγραμμα.

    Εάν το πρόγραμμα το "τρέχετε" από USB Flash ή αφαιρούμενο εξωτερικό σκληρό δίσκο τότε ο φάκελος εγκατάστασης βρίσκεται σε αυτό το εξωτερικό αποθηκευτικό μέσον.


    Ποιές συμπληρωματικές ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στον υπολογιστή μου ή/και στο δίκτυο υπολογιστών μου;

    Συχνά, κατά την λειτουργία των προγραμμάτων οι χρήστες μπορεί να διακόψουν την χρήση του υπολογιστή για προσωπικούς λόγους (χτύπάει το τηλέφωνο και πρέπει να συνομιλήσουν με πελάτη, πηγαίνουν σε διάλλειμα, συζητούν με κάποιον συνάδελφό τους, κλπ.).

    Οι υπολογιστές μετά από κάποιο μικρό χρονικό διάστημα θα μπουν σε λειτουργία εξοικονόμισης ενέργειας και αυτό μπορεί να έχει απρόβλεπτα αποτελέσματα.

    Σε αυτές τις περιπτώσεις εάν τα προγράμματά μας είναι ανοικτά (και ειδικά στις περιπτώσεις λειτουργίας μέσω δικτύου υπολογιατών) τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα προγράμματα να "κρεμάσουν" (να σταματήσουν να ανταποκρίνονται).

    Για αυτό τον λόγο φροντίζουμε να ισχύουν οι παρακάτω συνθήκες λειτουργίας :

    Τροποποιούμε τις ρυθμίσεις εξοικονόμισης ενέργειας των υπολογιστών που χρησιμοποιούν τα προγράμματά μας έτσι ώστε να ΜΗΝ μπαίνουν σε κατάσταση ύπνωσης οι σκληροί δίσκοι, οι κάρτες δικτύου και οι κάρτες γραφικών τους. Μπορούμε να επιτρέψουμε την κατάσταση ύπνωσης της οθόνης χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα.


     


    Αρχική|Εταιρία|Προγράμματα|Προϊόντα|Υπηρεσίες|Επικοινωνία|LINX - Internet Services|Facebook

    Copyright © 1998-2024 Dynabyte. All Rights Reserved.